هتل بست وسترن وگا یک هتل 4 ستاره است که در کنار پارک Izmailovsky مسکو و 3 دقیقه ای ایستگاه متروی Partizanskaya و ایستگاه MCC ایزمایلوو واقع شده است. اینترنت وای فای پرسرعت در تمام مناطق هتل قابل دسترس می باشد.

نام دیگر هتل که در سایت بوکینگ ثبت شده است وگا ایزمایلوو هتل (Vega Izmailovo Hotel & Convention Center) می باشد.

اتاق های هتل بست وسترن وگا دارای سیستم تهویه ی مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و کانالهای ماهواره ای است. حمام همراه با سشوار، لوازم حمام، دمپایی و لوازم آرایشی رایگان ارائه می شود. هر اتاق منظره ای از کرملین و یا پارک Izmailovsky به مهمانان هدیه می کند.

رستوران های هتل بست وسترن وگا، انواع غذاهای بین المللی و محلی را سرو می کند. مهمانان می توانند از میان وعده های سبک در کافه لذت ببرند و یا با یک نوشیدنی در کافه بار استراحت کنند

ایستگاه متروی پارتیزنسکایا تا مرکز مسکو و میدان سرخ ارتباط مستقیم دارد با 15 دقیقه سفر با مترو به آنجا خواهید رسید و به مدت 50 دقیقه تا مرکز نمایشگاه کروکوس فاصله وجود دارد. فرودگاه بین المللی دوموددوو و فرودگاه بین المللی Sheremetyevo هر دو یک ساعت با ماشین از هتل فاصله دارند.

زوج های جوان بسیار این هتل را دوست دارند و به عنوان اقامتی دو نفره در طول تور مسکو، به آن امتیاز 8.9 را داده اند.

براساس نظرات ثبت شده در سایت بوکینگ، کارکنان هتل بسیار خونگرم هستند و به مهمانان کمک خواهند کرد. دسترسی خوبی از هتل به بیمارستان نیز وجود دارد. کارکنان فوق العاده، موقعیت مکانی عالی، اندازه مناسب اتاق، اتاق های تمیز و راحت و صبحانه عالی از نکات مثبت هتل است.

منبع: هتل بست وسترن وگا


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور روسیه به شهر مسکو را دارند می توانند هتل بست وسترن وگا را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر مسکو را در سایت راسفر مشاهده نمایید.